תיקון והחלפת צילינדר לדלת ברמת גן – מנעולן ברמת גן

צילינדר לדלת ברמת גן מנעולן ברמת גן פורץ מנעולים זול אמין ומקצועי

מנעולן ברמת גן יספק לכם שירות תיקון מנעולים ברמת גן, החלפת צילינדר לדלת ברמת גן וכל סוגי עבודות הפריצה והמנעולנות האחרות הקיימות. צריכים להזמין שירות החלפת צילינדר לדלת ברמת גן? מנעולן ברמת גן יעש/ה את העבודה הטובה ביותר במחיר הוגן כולל שירות ואחריות. מנעולן ברמת גם יטפל בכל בעיה שצצה בדלת שלכת בין אן זו דלת כניסה ישנה מעץ, דלת פלדלת, דלת זכוכית עם מנגנון נעילה מיוחד, דלתות ישנות של חנויות כולל מנעולי תרסיסי גלילה וכדומה. עבודה מקצועית ומהירה 24 שעות ביממה חייגו לפרטים וקבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום.

מה זה צילינדר – החלפת צילינדר לדלת ברמת גן

צריכים החלפת צילינדר לדלת ברמת גן? לפני שתתקשרו להזמנת שירות תיקון מנעולים ברמת גן להזמנת שירות החלפת צילינדר לדלת ברמת גן כדאי ראשית כל שתבינו מה זה בכלל צילינדר, איפה הוא מותקן ומתי חובה להחליפו. הצילינדר הוא למעשה הבית של המנעול. ברוב הדלתות מדובר בצילינדר פשוט אך כיום יש מגוון רחב של צילינדרים שונים בעלי רמות נעילה שונות. מנעולן מקצועי שמספק שירות החלפת צילינדר לדלת ברמת גן צריך לדעת להכיר את כולם ובכל מקרה הנה רשימת הצילינדרים הפופולריים ביותר בישראל, צילינדרים סטנדרטיים או מתוחכמים יותר שכל מנעולן המספק שירות החלפת צילינדר לדלת ברמת גן צריך להכיר ולדעת לבצע את עבודת הפירוק וההרכבה של הצילינדר החדש והמשודרג.

רשימת סוגי צילינדרים: צילינדר לדלת ברמת גן – מנעולן ברמת גן

בישראל יש מספר לא קטן של יבואנים וכן סוגי צילינדרים רבים ושונים לדלתות שונות. כל מומחה תיקון מנעולים ברמת גן צריך להכיר את הרשימה הזאת כאשר הוא נדרש לבצע עבודת החלפת צילינדר לדלת ברמת גן.

היצרן הראשי בישראל זה חברת מולטילוק המספקת כמה סוגי צילינדרים

  • צילינדר מולטילוק (multlock) מסוג 5MT –  אחד הצילינדרים הפופולריים ביותר בשוק שאפשר למצוא על דלתות רבות בבתי אב רבים בישראל. זהו צילינדר איכותי עם רמת מיגון גבוהה שמגיע גם עם כרטיס בקרת שכפול. חשוב לדעת שרק מנעולן מורשה על ידי חברת מולטילוק רשאי ויכול לשכפל את המפתח עבורו. מערכת זאת מגיעה עם שלוש מערכות נעילה שונות וכן עם פטנט מיוחד נגד פריצות.
  • צילינדק קלאסיק פרו – זהו גם כן צילינדר באיכות גבוהה בעל רמת אמינות גבוהה, מגיע מצויד בפינים טלסקופיים וכן עומד בכל דרישות מכון התקנים הישראל ועומד בתקנים בינלאומיים מחמירים.
  • צילינדר דגם אינטר-אקטיב – עוד צילינדר מעולה מבית מולטילוק המצויד במערכת פינים טלסקופית המשלבת פין צף במפתח. זהו צילינדר איכותי עמיד נגד שיטות פריצה הנעזרות בכוח רב. גם צילינדר זה מגיע עם כרטיס לבקרת שכפול שחשיבות ובכך שלא ניתן לשכפל את המפתח שלנו ללא כרטיס זה! כלומר יש לכם אמצעי בקרה והגנה נוסף אותו תוכלו להחביא במקום מסתור וגם אם תאבדו את המפתח תוכלו לישון בשקט בידיעה שאי אפשר לשכפל את המפתח על ידי פורץ או גנב ללא כרטיס השכפול המקורי.

מנעולן ברמת גן – צילינדר לדלת ברמת גן

צריכים החלפת צילינדר לדלת ברמת גן? הנה עוד כמה סוגי צילינדרים איכותיים ונחשבים שרבים משתמשים בהם. צילינדרים חזקים בעלי שכפות הגנה מתוחכמות נוספות שמעניקות הגנה כפולה ושקט נפשי לכל בני הבית. פרצו לכם לבית? זאת ההזדמנות שלכם לשדרג את המנעול והצילינדר בדלת ולהתקין מוצר איכותי וחזק יותר.

הנה עוד כמה סוגי צילינדרים נבחרים:

  • צילינדר 4KS אווה – אחד הצילינדרים המוכרים והנפוצים ביותר בארץ ובעולם אשר מגיעים טכנולוגיה מיוחדת במפתחות עם ארבע תעלות נחש המקשות על הפורץ ולא מאפשרות לו לבצע את הפריצה בשקט ולכן הוא חשוף יותר לגילוי. פורץ רציני יזהה מנעול המותקן בתוך צילינדר מסוג אווה וימנע מלנסות לפרוץ אליו בכל מחיר ויעבור לבית הבא… צריכים פורץ מעולים להחלפת צילינדר לדלת ברמת גן? התייעצו עמו ושאלו אותו על צילינדר זה.
  • צילינדר לוקסיס – זהו צילינדר תוצרת בית, כחול לבן אם זה חשוב לכם. צילינדר מיוצר על ידי חברת רב בריח המוכרת, אשר דלתותיה נמצאות כמעט בכל בית בישראל, כולל המנעולים והצילינדרים המובילים בתחום. צילינדר לוקסיס של רב בריח הוא בעל טכנולוגיית פינים חכמים מובנים בצילינדר היוצרים יחידה אחת טלסקופית זזה, יחידת קומבינציה אחת. זהו אחד המנגנונים הממוגנים ביותר בעולם בתחום המנעולים והצילינדרים לדלת.
  • צילינדר סמארט של חברת ייל YALE – צילינדר מבית החברה עולמית והמוכרת המספקת צילינדרים מובחרים ואיכותיים במיוחד. לדוגמה צילינדר מסוג סמארט SMART)), צילינדר איכותי וייחודי עם חריטה מדויקת אשר מגיע עם חמש מפתחות רזרבה וניתן להתקין אותו בכל דלת וגם להוסיף מנגנון נעילה מסוג פרפר או כפתור, מנעול שמאפשר נעילה נוחה מתוך הבית ללא צורך במפתח מבפנים. נוח לאנשים מבוגרים, ילדים וכדומה.

איך לבחור צילינדר לדלת ברמת גן

כמובן שאתם לא אמורים להכיר את הדגמים ואת סוגי הצילינדרים, לשם כך יש בעל מקצוע, מנעולן מקצועי שעבר קורס, למד ומכיר את כל סוגי המנעולים, הצילינדרים והטכנולוגיות הקיימות. תחום זה התפתח מאוד בשנים האחרונות ויש כיום מנעולים ביומטריים ומנעולים חכמים מסוגים שונים שנעזרים בטכנולוגיית מיגון כפולות ומשולשות שהופכות את חיי הפורצים לבלתי אפשריים ממש ומאלצים אותם למצוא עבודה הוגנת לשם שינוי…

עבור הבית שלכם יכול להיות שלא צריך להיסחף ולהתקין את המנעול החזק ביותר, תלוי היכן אתם גרים. אם אתם גרים בבניין דירות, במיוחד אם יש לכם דלת כניסה לבניין עם קוד ואבטחה מינימלית, ייתכן ולא תצטרכו להתעקש על המנעול החזק ביותר, אך אם אתם גרים בבית פרטי, אין ספק שהשקעה במנעול חזק ואיכותי הם חובה כאשר מערכת מצלמות אבטחה יספקו מעטפת הגנה נוספת שיגרמו לכל פורץ נוצץ לחשוב פעמיים לפני שהוא שוקל לנסות לפרוץ לבית שלכם.

טיפ נוסף: אם אתם גרים בבית פרטי ורוצים למגן את הבית בעזרת מצלמות אבטחה אך המערכת יקרה מדי עבורכם, כדאי שתכיר פתרון זול יותר: מלמצות אבטחה דמה. כלומר מצלמות אבטחה לא אמיתיות… מדובר במצלמות ללא יכול צילום והקלטה אך בכל זאת הן נראות אמיתיות ומספקות כוח הרתעה נגד פורצים שלא יכולים לדעת אם מדובר במצלמה אמיתית או מזויפת. פתרון לא רע עבור מי שמרגיש בטוח מספיק עם המנעול של הדלת שלו ולא רוצה להשקיע יותר מדי כסף במצלמות אבטחה אמיתיות.

לסיכום, ביתכם הוא מבצרכם ולכן כדאי שתגנו עליו ללא פשרות גם אם זה עולה קצת יותר, צרו קשר עם מנעולן ברמת גל על נמת שיוכל לבדוק את המנעולים בבית. מנעול וצילינדר חזק ועמיד נגד פריצות לא רק יגן על הנכס שלכם אלא גם ייתן לכם שקט נפשי וראש בטוח נגד פורצים שבוודאי יעדיפו לפרוץ לבית עם מנעול חלש יותר. בהצלחה.

דילוג לתוכן