תיקון והחלפת סוויץ לרכב ברמת גן – מנעולן ברמת גן

פרצו לכם לרכב? שברו לכם את הסטרטר? הזמינו עכשיו שירות תיקון סוויץ לרכב ברמת גן על ידי מנעולן ברמת גן שיגיע עד אליכם וגם יציע לכם חלופות לסוויץ' במידה ולא תהיה ברירה. לפני כן המנעולן ינסה לפרוץ את הרכב ולתקן את הסוויץ' במקום וברוב המקרים זה באמת מצליח וחוסך לכם כסף וטרחה. בכל זאת צריכים החלפת סוויץ לרכב ברמת גן? מנעולן ברמת גן מכיר את כל סוגי הסוייצ'ים לכל סוגי הרכבים ויכול להתאים לכם סוויץ חדש או יד שניה שיעשה את העבודה ללא בעיה במחיר זול יותר בדרך כלל מאשר בחנות הרשמית של חברת הרכבים ממנה קניתם את הרכב ואם זהו רכב יד שניה, אז אין זה משנה כלל ולכן עדיף שתבחרו את הפריט האיכותי אך לא היקר ביותר להחלפת הסוויץ ברכב שלכם! חייגו עכשיו להזמנת השירות.

סוויץ לרכב ברמת גן מנעולן ברמת גן פורץ מנעולים זול אמין ומקצועי

איפה ניתן לקבל שירותי החלפה או תיקון סוויץ לרכב ברמת גן?

סוויץ לרכב ברמת גן אפשר לתקן במוסך או במקום עצמו על ידי מנעולן. מנעולן מקצועי חוסך לכם את עלות הגרירה למוסך, את זמן ההמתנה הארוך במוסך ואת עלות הטיפול, שתמיד יקרה יותר במוסך. מנעולן ברמת גן מספק לכם את כל מכלול שירותי הפריצה והמנעולנות המקיפים ביותר לרכב, כולל ניתוק וחיבור אימובילייזר ברמת גן, תיקון סוויץ, שכפול מפתח חכם ועוד. הזמינו את שירותיו של פורץ מכוניות ברמת גן המיומן ומנוסה בביצוע תיקון או החלפה של סוויץ לרכב ברמת גן ותוכלו לחזור לנסוע ברכב עוד באותו יום!

בלי אימובילייזר אי אפשר להתניע! תיקון והחלפת אימובילייזר ברמת גן

חוץ מאשר תיקון סוויץ לרכב ברמת גן, מנעולן ברמת גם מבצע גם חיבור, ניתוק, פירוק והרכבת אימובילייזר ברמת גן. האימובילייזר הוא אמצעי הגנה נוסף המותקן כיום ברכבים רבים, אשר מחבר בין מנגנון ההתנעה, הסטרטר לבין מערכת הרכב דרך מחשב הרכב ומערכת ההצתה. ברגע שאתם מנטרלים את האזעקה ומכניסים את המפתח המקורי לתוך הסוויץ, מתאפשרת פעולת ההתנעה. בעיה באחת מהמערכות: מערכת הנעילה או מערכת ההצתה, מונעת את האפשרות להתניע ולכן חשוב לוודא שהאימובילייזר מחובר בצורה נכונה למערכות הרכב.

פורץ מכוניות ברמת גן - שירות 24/7

לא נעים להגיע לרכב ולגלות שניסו לפרוץ לכם אותו… אבל אם תסתכלו על חצי הכוס המלאה, הפורץ רק ניסה אבל לא הצליח. ייתכן שמה שמנע ממנו להצליח להתניע את הרכב זה האימובילייזר ומערכת ההתנעה, הסוויץ'. לכן חשוב להשקיע לא רק במערכת הנעילה ברכב ובאזעקה אלא גם ברכיבים האלה: האימובילייזר, הקודן והסטרטר. פרצו לכם לרכב ברמת גן ונראה ששברו את הסוויץ? אם המתפתח לא יכול להיכנס לסוויץ' כנראה אתם צריכים להזמין מנעולן רכב ברמת גן על מנת שיוכל לתקן סוויץ לרכב ברמת גן! פורץ מכוניות ברמת גן יעשה את העבודה ללא בעיה! חייגו עכשיו להזמין מנעולן ברמת גן לביצוע העבודה בצורה חלקה ומהירה.

תיקון סוויץ לרכב ברמת גן

הזמינו שירות תיקון או אחלפה של סוויץ לרכב ברמת גן ושירותי פריצה מקיפים לרכב:

  • תיקון סווץ כולל פירוק, הרכבה והתקנה
  • שכפול מפתח מכל סוג לכל רכב
  • פריצה לכל סוגי המנעולים
  • זמינות מידית 24/7
  • שירות מקצועי על ידי מנעולן מורשה

תיקון סוויץ לרכב ברמת גן עושים רק אצל מנעולן ברמת גן! חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ והדרכה טלפונית שאולי תאפשר לכם בכל זאת להתניע את הרכב ללא צורך בהזמנת טכנאי המנעולים. במידה ועדיין לא תצליחו בכל, נגיע תוך זמן קצר עם ציוד מתאים לפריצה, פירוק והרכבה במינימום נזק כולל התקנת חלקים חלופיים! חייגו עכשיו להזמנת השירות.

לסיכום

שירותים נוספים של מנעולן ברמת גן פרט לתיקון סוויץ לרכב ברמת גן ושירותי מנעולן רכב אחרים כמו טיפול בשלט לרכב ברמת גן: פריצה לכל סוגי דלתות הכניסה כולל פריצה, פירוק והרכבה של דלתות פלדלת, דלתות מולטי לוק, דלתות רב בריח ושירות מקיף לדלת הכניסה לאחר פריצה כולל החלפת מנעול וצילינדר והתקנת מנעול חדש וחזק יותר.

הזמינו עכשיו את שירותיו המקצועיים של מנעולן ברמת גן: מקצועיות, שירות, אמינות וזמינות מידית לביצוע כל עבודה בכל תנאי מזג אוויר! אל תהססו להתקשר בכל שעה ביום או בלילה ולהזמין את שירותי הפריצה והמנעולנות המובילים בעיר!

שאלות ותשובות - תיקון והחלפת סוויץ לרכב ברמת גן

עלות מנעולן מתחילה בכ-200 שקלים ובהתאם לעבודה ולמחירון המנעולן, נקבע המחיר הסופי. מנעולן מקצועי מחזיק ברשותו גם חלקים חלופיים החוסכים לכם זמן וכסף בתיקון מלא במוסך אחרי החילוץ הראשוני של המנעולן.

ראשית כל אפשר להתקין אזעקות חדשות ומתוחכמות גם על רכבים ישנים. במידה ואתם רוצים לחסוך את עלות האזעקה ואת עלות ההתקנה שלה, יש פתרון מעולה וזול שלא רבים מכירים או משתמשים בו: מנעול הגה! פתרון זה יעיל מאוד ומרתיע פורצים! הוא גם פתרון זול וקל להתקנה עצמית ברכב! אנו ממליצים לכם פשוט להתקין מנעול הגה, בין אם רכבכם חדש או ישן. המנעול בולט לעין מהרחוב והפורצים לא יתעסקו אם רכב שיש לו מנעול הגה גם כי הם מניחים שיש לכם אזעקה אפילו שאין לכם ולכן יעדיפו רכב שאין לא מערכת הגנה כפולה.

יש כפתורי דמה מיוחדים המדמים נורית אזעקה שניתן להדביק ליד לוח המחוונים ברכב ועלותם זולה מאוד. יחסית לעלות האזעקה כמובן. בנוסף אפשר להתקין מנעול הגה כפי שהסברנו שהוא פתרון מעולה וזול. כמו כן אל תשאירו תיקים וחפצים ברכב. אסור להשאיר גם את מסמכי הרישוי. יש להזיז את הרכב כל כמה ימים גם על מנת שהפורצים ידעו שאתם בסביבה וגם כדי לא לרוקן את המצבר. כל אלה ועוד יכולים לסייע לכם להגן על רכבכם גם ללא מערת אזעקה, אימובילייזר או קודן. נשמח לסייע! חייגו עכשיו לייעוץ מיגון רכב מקצועי והזמנת שירותי פריצה לכל סוגי הרכב על ידי מנעולן מקצועי ברמת גן והסביבה.

פריצה לרכב היא לא אירוע נעים אך אם זה קורה לכם רצוי שתתנהגו בקור רוח ולא תבצעו טעויות. חשוב לתעד את הפריצה על ידי מצלמת הטלפון. חשוב לא לגעת בכלום לפני כן. לאחר מכן, במידה ואף אחד לא נפגע אלא רק הרכב, חייגו מיד אל מנעולן שיגיע ויעשה הערכת נזק ויטפל בכל מה שניתן עוד במקום ובאותו היום ויחסוך לכם זמן וכסף על טיפול במוסך. את הקבלות על הטיפול יחד עם הצילומים תוכלו להעביר לחברת הביטוח כהוכחה על הפריצה על מנת שתקבלו מהם את הכסף.

דילוג לתוכן