המדריך המלא: איך להחליף מנעול רב בריח ברמת גן

מנעול רב בריח ברמת גן מנעולן ברמת גן פורץ מנעולים זול אמין ומקצועי

דלת הכניסה בביתכם עושה לכם כל פעם בעיות מחדש? פעם אתם יכולים להיכנס לבית בקלות ופעם אתם נלחמים בה? אתם רוצים לעשות שינוי קטן בדלת הכניסה לביתכם אשר תוסיף המון לאיכות חייכם? החלפת מנעול רב בריח ברמת גן זה בשבילכם.   

ישנם מספר רב של סוגי מנעולים. בין אם זה מנעולי צילינדר רגילים, מנעול פלדלת, מנעולים חשמליים וכו'. לכל מנעול  יש את היתרונות והחסרונות שלו. ישנם מנעולים אשר יותר קשה לפרוץ אותם ויש יותר יקרים או יותר איכותיים. כל מנעול שונה ומיוחד בדרכו שלו.

מנעול רב בריח הינו מנעול פופולארי מאוד בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים מתקינים בדלת כניסתם את המנעול הזה. הסיבה לכך הינה שהוא קל לשימוש ובטיחותי מאוד. אם אתם רוצים מנעול אשר הוא גם איכותי, לא יקר מאוד ובטיחותי, מנעול רב בריח ברמת גן הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

למה שנחליף את המנעול?

לפני שנסביר איך להחליף את המנעול רב בריח ברמת גן יש להסביר למה בכלל צריך להחליף את המנעול. למקרה זה יש מספר סיבות. הראשונה והכי פשוטה היא שאתם פשוט רוצים חידוש. אתם רוצים לשפץ את הבית אבל לא בצורה גרנדיוזית אלה בקטנה. החלפת המנעול אומנם לא נראת ממש לעין אבל אכן כן מוסיפה המון. הסיבה השנייה היא שהצילינדר של הדלת לא עובד והגיע הזמן להחליף את הצילינדר. במקרה כזה אין לכם כל כך ברירה אלה פשוט להשלים עם העובדות שהמנעול כנראה ישן ובלוי וצריך חדש. הסיבה השלישית בה נחליף מנעול היא במקרה ועברנו לדירה חדשה או השכרנו דירה ואנו לא רוצים שלבעל הדירה הקודם או הנוכחי יהיה מפתח לדירתנו. גם כאן נוכל להחליף את המנעול ולמנוע מצבים לא נעימים.

איך להחליף את המנעול רב בריח ברמת גן ?

לאחר שהגעתם למסקנה שעליכם להחליף את המנעול. יש לכם שתי אופציות. הראשונה להחליף את המנעול רב בריח ברמת גן לבדכם או לקרוא למנעולן מרמת גן. אנו נסביר מה עליכם לעשות בכל אחת מאופציות.

החלפה עצמאית- במידה והחלטת להחליף לבד עליכם להצטייד במספר כלים ופריטים. הראשון והכי חשוב, מנעול רב בריח החדש שקניתם. בנוסף עליכם להצטייד במפתח אלן, בוקסה 13, מברג פיליפס ומברג שטוח. ברגע שיש לכם את כל אלו תוכלו להתחיל לעבוד.  

דבר ראשון שעליכם לעשות הוא לפתוח את הבורג שמחזיק את ידית הדלת באמצעות מפתח אלן. לאחר מכן נשחרר את הברגים של הפלטה בחלקו הפנימי של הבית בעזרת המברג השטוח ונשחרר את המנגנון שתופס את הצילינדר. ישנם מנעולים אשר יש עליהם סוג של מגן על הצילינדר אשר מגן עליהם מפני פריצות. ברגע שזיהיתם אותו עליכם לפתוח את השני אומים שעליו ולהוריד אותו (זה נעשה בעזרת הבוקסה 13 שברשותכם). עכשיו הצילינדר שלכם משוחרר ואתם יכולים להוציא אותו ממקומו ולהחליף אותו עם הצילינדר/מנעול רב בריח החדש שרכשתם. כעת כל מה שעליכם לעשות הוא לבצע את אותן הפעולות שעשיתם רק בסדר הפוך.

 קריאה למנעולן ברמת גן – במידה ואתם לא רוצים להתעסק עם פתיחה וחיבור אומים וברגים ואו שאין ברשותכם את כל הכלים הנדרשים תוכלו לקרוא למנעולן מרמת גן. לפני שתקראו למנעולן מרמת גן עליכם לברר מספר דברים אשר הכרחיים מאוד. הראשון הוא לוודא שהמנעולן שבחרתם מקצועי, בעל ניסיון ואמין. ישנם המון מנעולנים בשוק אשר הידע והמקצועיות שלהם אינו מספיק בכדי להחליף מנעול בצורה טובה. על המנעולן להיות אמין מהסיבה שבסופו של דבר דלת ביתכם היא הביטחון והמגן הראשי שלכם ושל יושבי ביתכם. ברגע שהמנעול בדלת מספיק טוב ועבר עבודה טובה על ידי מנעולן מרמת גן תוכלו לישון טוב בלילה בלי חשש ופחד לפריצות וגניבות. זאת ועוד, ברגע שהזמנתם מנעולן מקצועי ומיומן תוכלו להיות בטוחים שהוא ידע להחליף כל מנעול אשר תרצו בין אם זה מנעול רב בריח, מנעול פלדלת, מנעול חשמלי וכו'. בנוסף לכך, ישנם מקרים בהם על המנעולן לפרוץ את דלת ביתכם . הסיבה לכך הינה שייתכן ודלת ביתכם לא תיפתח כיוון שהצילינדר בדלת תקול ולא ניתן לפתוח את הדלת משום כיוון. במקרים כאלו אנו ממליצים לכם להזמין מנעולן אשר יודע לפרוץ דלתות בצורה נקיה ומקצועית על מנת שלא יפגע בדלת ביתכם ויגרום לנזק רב ובלתי הפיך.  יתרה מזאת,  אנו ממליצים לכם להזמין מנעולן לאחר שמצאת מספר בעיות בדלתות ביתכם. כלומר, אם תמצאו מספר בעיות בדלת של חדר הילדים, של השירותים ואף דלת ההורים תוכלו לקורא למנעולן מרמת גן אשר יבצע את כל התיקונים וההחלפות בבת אחת. במקרה כזה תוכלו לחסוך כסף רב על כל ביקור של המנעולן.

דילוג לתוכן