מנעול חכם ברמת גן – כל התשובות במקום אחד

מנעול חכם ברמת גן

ללא ספק בשנים האחרונות המנעולים החכמים מקבלים מקום של כבוד וכמעט בכל דלת כניסה בבתים חדשים ניתן למצוא כבר מנעול חכם, במאמר זה של מנעולן ברמת גן נספק לכם את כל המידע הרלוונטי על מנעול חכם ברמת גן: מה זה מנעול חכם? איך הוא עובד ומה היתרונות שלו? אילו סוגי מנעולים חכמים ישנם ומה מומלץ להתקין ברכב כדי לשמור עליו מפריצות וגניבות? חברת מנעולן ברמת גן מספקת שירותי מנעולן שונים ביניהם התקנת מנעול חכם ברמת גן, פריצות חירום ושירותי מנעולן מקצועיים נוספים, נשמח לענות על כל שאלה ולייעץ לכם בנושא של התקנת מנעול חכם לבית.

מה זה מנעול חכם ואיך הוא עובד?

חברת מנעולן ברמת גן מספקת שירותי התקנת מנעול חכם ברמת גן, השירותים ניתנים על ידי מיטב המנעולנים המתמחים בתחום של התקנת מנעול חכם ברמת גן. על אף שחלה פריצת דרך בתחום של המנעולים החכמים, עדיין אנו נתקלים בלקוחות רבים שאנו מגיעים אל ביתם להתקין להם מנעול חכם והם כלל לא מבינים מהו המוצר אותו הם מקבלים, אז נסביר. מנעול חכם הוא למעשה מנעול אלקטרוני שמסוגל לקבל הוראות מרחוק  – על ידי מכשיר ייעודי אחר המתקשר איתו באופן אלחוטי באמצעות קוד אלקטרוני, לצורך העניין היכולת לתקשר עם המנעול החכם היא כל כך פשוטה שכיום ישנן אפליקציות במכשירים הסלולריים המיועדות לכך ולמעשה כל שאתם צריכים בשביל לשלוט במנעול הוא אפליקציה כזו ומכשיר סלולרי.

מהם היתרונות של התקנת מנעול חכם ברמת גן?

למנעול חכם ישנם מספר יתרונות מאוד בולטים, כאשר היתרון הבולט ביותר והמתבקש הוא הנוחות. מהרגע שהתקנתם מנעול חכם ברמת גן לדלת הכניסה שלכם, אינכם צריכים להתעסק יותר בצרור המפתחות שלכם, אינכם צריכים לדאוג למפתח של הבית, היכן הוא, האם יש צורך בשכפול שלו וכו'. החופש הזה מנשיאת מפתח אולי נשמע לכם חסר משמעות, אך לאחר שעוברים למנעול חכם, נשיאת מפתח תיראה לכם חלק מהעולם הישן ולא תבינו איך לא עשיתם את המעבר הזה של מנעול חכם ברמת גן קודם. מעבר לנוחות יש להתקנת מנעול חכם ברמת גן יתרונות נוספים וחשובים לא פחות ואף יותר. מנעול חכם מאפשר לכם גישה ישירה אל דלת הבית שלכם מכל מקום מרחוק – מה זה אומר? ניתן לכם דוגמה לכך, מה המשמעות של העניין של שליטה מרחוק? נניח שאתם קובעים עם חבר או בן משפחה כלשהו שיגיע אליכם בשעה מסוימת, החבר מגיע בשעה הנקובה ואתם תקועים באיזשהו פקק בלתי צפוי במרכז העיר, במקום שאותו חבר או בן משפחה יתייבשו בחוץ, תוכלו בלחיצת כפתור לפתוח להם את הדלת ולהזמין אותם להכין לעצמם קפה – זה יחסוך לכם גם הכנת קפה כשתגיעו הביתה.

יתרון שלישי ומשמעותי וחשוב הוא הביטחון שיהיה לכם לאחר שתתקינו מנעול חכם ברמת גן, נעילת הדלת איננה שונה מבחינת מנגנון הנעילה, אולם כאשר אתם מחוברים באמצעות המכשיר הסלולרי שלכם למנעול חכם, תוכלו לקבל התרעות על כל פעילות מחשידה אשר מתרחשת בבית שלכם, לדוגמה, אם מישהו ינסה לפרוץ אליכם הביתה המנעול החכם יאפשר לכם לקבל התרעה על כך שמישהו בא במגע עם המנעול. התקנת מנעול חכם ברמת גן, למעשה מאפשרת ניטור של הכניסות לבית ואפילו יש אפשרות להציג תמונה של האדם שמנסה להיכנס או לפרוץ אליכם לבית בזמן אמת.

אילו סוגי מנעולים חכמים מומלץ להתקין?

מאז נכנס המנעול החכם לחיינו, חברות רבות הוציאו סוגי מנעולים חכמים שונים בעלי פונקציונאליות דומה אך לא זהה זו לזו, נמנה כאן את שלושת המנעולים אשר מותקנים בבתים ובמשרדים רבים בישראל ונחשבים למומלצים על ידי מנעולנים מוסמכים רבים – כאשר שימת הדגש בעת שאנו בוחנים את היעילות של כל מנעול ומנעול היא על עמידותו של המנעול לאורך זמן, רמת הביטחון שהוא מספק לבעלי הבית, הקלות והנוחות בשימוש בו ופשטות ההתקנה שלו ביחס לכל אלו וכמובן כל הקריטריונים הללו ביחס למחיר המנעול בשוק. שלושת המנעולים המובילים כיום הם אלו: הראשון הוא של חברת אוגוסט, מנעול חכם מדור שלישי – המנעול של חברת אוגוסט עובד באמצעות אפליקציה ייעודית, הוא מאוד פשוט וקל להתקנה ומגיע עם סוללות AA ועם שנת אחריות אחת מלאה. מנעול נוסף מהמומלצים שלנו הוא מנעול של חברת ייל דגם: YRD256-NR-619 המנעול פשוט להתקנה, מספק שתי אפשרויות לשליטה – או על ידי אפליקציה או על ידי קוד סודי ובעל סוללה מובנית. מנעול שלישי שנמליץ עליו במאמר זה הוא המנעול של חברת קוויקסט האמריקאית – מדגם קוו קונברט – מנעול זה פשוט יחסית וניתן להלביש אותו על מנעול קיים, היתרון הבולט ביותר של המנעול הוא שהוא בלתי נראה, כלומר מי שעומד מחוץ לבית שלכם לא יכול לדעת שמותקן בבית מנעול חכם, בנוסף מחירו נוח מאוד לכל כיס ומאוד קל להתקין אותו. כמובן שבנוסף לאלו ישנם עוד מנעולים מצוינים של חברות שונות, בעת התקנת מנעול חכם ברמת גן חשוב לברר מה הצורך שלכם ועל פי כך להתאים עבורכם את המנעול שיענה על הצורך שלכם בצורה הטובה ביותר.

מנעול חכם ברמת גן לרכב – יש דבר כזה?

כמובן שיש מנעול חכם לרכב, אך המנעול החכם ביותר שתוכלו להתקין עבור הרכב שלכם בכדי למנוע פריצות וגניבות שלו הוא מנעול הגה. אם יש לדגם הרכב שלכם ביקוש רב אצל גנבי מכוניות, עשו לעצמכם טובה והתקינו מנעול הגה – כיום ישנם מנעולי הגה רבים פשוטים יותר ופחות שפשוטו כמשמעו מונעים גניבה של מכוניות. התקנת מנעול הגה בהחלט היא צעד חכם ומאוד פשוט ומשתלם למניעה של גניבה של רכביכם ומאפשרת לכם ללכת לישון בשקט ובשלווה ללא חשש לרכביכם אשר חונה בחוץ.

החלפת מנעולים ברמת גן – עסק של מקצוענים

אל תטעו, כאשר אנו מדברים על כך שהתקנה של מנעול היא פשוטה יותר או פחות, אין זה אומר שכל אדם יכול להתקין לעצמו מנעול חכם ברמת גן בקלות, החלפת מנעולים ברמת גן בהחלט דורשת ידע מוקדם, מיומנות וניסיון של איש מקצוע אשר מתמחה בכך. חשוב להתייעץ עם מנעולן מוסמך ולקבל החלטה נבונה איזה מנעול חכם להתקין בבית או במשרד שלכם, ומה תהיה רמת השליטה שלכם בו ושל אחרים בו. למשל במקום עבודה בו יש הרבה עובדים, מנעול חכם בהחלט הכרחי והדרך הבטוחה ביותר לספק לכל אחד מהעובדים כניסה היא על ידי טביעת אצבע או שימוש בכרטיס מיוחד. קוד במקרה הזה חוטא למטרה, שכן, מאוד פשוט לגלות מה הקוד במשרד כזה או אחר.

אם כן, אם חשקה נפשכם במעבר למנעול חכם, תוכלו ליצור קשר עם חברת מנעולן ברמת גן, ואנו נספק לכם ייעוץ ונענה על כל שאלה בנושא.

דילוג לתוכן