הצילו אני תקוע – מנעולן 24 שעות ברמת גן

מנעולן 24 שעות ברמת גן

בואו נדבר רגע על צרור המפתחות שלנו. צרור המפתחות החביב שלנו עם מחזיק המפתחות שקיבלנו מסוכן הביטוח או מאיזה מקום לא זכור אחר. צרור המפתחות שלנו שמחזיק בו את השער לכל דלת שיש לנו בחיים – מפתח לדלת של הרכב, מפתח לדלת של הבית, מפתח של דלת המשרד ולעתים אפילו מפתחות של אנשים אחרים שסומכים עלינו שנשמור להם על המפתח היטב. מה קורה כאשר אותו צרור מפתחות אובד לנו. הו אז החיים שלנו משתנים ללא היכר, אנחנו מוצאים את עצמינו חסרי אונים, חסרי יכולת להיכנס לרכב, לבית, למשרד או במילה אחת – מנוטרלים. כמובן שאם אתם מספיק חכמים תשמרו תמיד מפתח רזרבי אצל אחד מהשכנים או מבני המשפחה שלכם, אבל אם לא עשיתם זאת אתם לא תהיה לכם ברירה אלא להזמין שירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן. חברתנו – מנעולן ברמת גן מספקת שירותי חירום בדיוק עבור מקרים כאלו או דומים. שירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן נועדו למקרי חירום בהם אתם תקועים מחוץ לבית, מחוץ לרכב או מחוץ למשרד בשל אובדן מפתח או סיבות אחרות.

מה כוללים שירותי חירום של מנעולן ברמת גן?

כאשר מדובר במצב חירום בו אתם תקועים ללא יכולת להיכנס לבית או למשרד או שאתם נעולים מחוץ לרכביכם, תוכלו להזמין שירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן. שירותי מנעולן חירום ברמת גן אשר ניתנים על ידי מנעולן מוסמך ברמת גן, כוללים מענה לקריאתכם גם באמצע הלילה והגעה עד למקום בו אתם תקועים. כמובן שבמקרה בו המנעולן איננו פנוי השירות ייקח זמן מה, אך ברוב המקרים שירותי חירום ניתנים עד חצי שעה מרגע הקריאה ועד הגעתו של איש המקצוע אל השטח. ברגע שאיש המקצוע יגיע אליכם הוא יבצע פריצה ואם יהיה צורך גם תוכלו לקבל שירות של שחזור מפתח או שכפול מפתח, כמובן, שיש לוודא שאכן איש המקצוע מספק גם את השירותים הללו אשר דורשים ידע ומיומנות וכמובן ציוד מיוחד. ברוב המקרים מנעולן מוסמך ברמת גן אשר מספק גם שירותי מנעולן חירום ברמת גן, יחזיק באמתחתו את הציוד הנדרש לבצע שחזור ושכפול של מפתחות למקרה שתזדקקו.

שירותים נלווים של מנעולן 24 שעות ברמת גן

תארו לכם את הסיטואציה הבאה: הגעתם לרכב שלכם לאחר מפגש חברתי כלשהו וכאשר אתם מנסים לפתוח את הרכב, הדלת איננה נפתחת על ידי לחיצת הכפתור, אתם עוברים לשלב ב' ובמקום להשתמש במערכת האימובילייזר, אתם מנסים לפתוח את הדלת באופן ידני באמצעות הכנסת המפתח לחור המנעול וסיבובו – השעה שעת לילה מאוחרת, המפתח נכנס די בקלות אל חור המנעול אך כאשר אתם מנסים לסובב אותו הוא מסרב לזוז, אתם מנסים לשלוף אותו החוצה אך גם אז הוא לא זז. מקרים כאלו קורים לא מעט, מקרים בהם קיימת תקלה כלשהי במנגנון החשמל של הרכב והרכב נועל את עצמו ולא מאפשר כניסה בשום צורה. הדבר הנכון לעשות הוא להתקשר מיידית לשירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן ולא לנסות לסובב בכוח את המפתח שכן הוא עלול להתעקם ואף להישבר בתוך חור המנעול. תקלות מסוג זה עשויות להיפתר בתוך מספר דקות על ידי איש מקצוע ובנוסף לכך, תוכלו על הדרך לשכפל מפתח נוסף ואפילו שלט של הרכב. הניסיונות העצמאיים לפתור את הבעיה בדך כלל יובילו אתכם למצב בו המפתח נתקע או נשבר בפנים ואז הנזק גדול פי כמה וכך גם עלות שירותי מנעולן ברמת גן תגדל עם הנזק.

שירותי מנעולן ברמת גן – גם בשבת

שירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן, כשמם כן הם, שירותים אשר ניתנים לאורך כל שעות היממה. כמובן שבארץ ישראל יש המון שומרי שבת, לכן פעמים רבות אתם עלולים להיתקל במודעה של מנעולן ברמת גן אשר מספק שירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן אך לא מספק שירות בשבת. שימו לב לאותיות הקטנות, שכן, אינכם רוצים להפריע את מנוחתו של אדם שומר שבת באמצע הלילה. רוב המנעולנים אשר מספקים שירותי חירום – שירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן – כן יספקו לכם שירות גם בשבתות ובחגים בתעריף המקובל. בין השירותים אשר תוכלו לקבל ממנעולן שמספק שירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן יהיו: שירותי פריצת דלתות גם לבית וגם לרכב, ושירות של שכפול מפתחות ושחזור מפתחות לאחר פריצה לבית או לרכב.

שירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן – תמיד לרשותכם

כל איש מקצוע אשר מספק שירותי חירום בתחום של מנעולן 24 שעות ברמת גן יודע ומבין שאובדן צרור מפתחות הוא עניין של שיגרה. בכל יום מאות מנעולנים ברחבי הארץ נענים למאות קריאות חירום של אנשים אשר נמצאים בדיוק במצב הזה של חוסר אונים מוחלט ומנוטרלים בשל אובדן צרור המפתחות – המפתח של הבית, המפתח של הרכב או המפתח של המשרד. בכל יום שגרתי של מנעולן אשר מספק שירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן יש אינספור קריאות לפריצה של רכב או דלת של בית, ולעתים ישנן אפילו קריאות של פריצת כספות שננעלו עם דברי ערך בפנים ולכן, לא מן הנמנע שדבר כזה יקרה לכם גם וגם אתם ודאי תזדקקו בחייכם לשירות של מנעולן 24 שעות ברמת גן לביצוע פריצה או שחזור של מפתח אשר אבד לכם. בדיוק מסיבה זו כדאי שתמיד יהיה ברשותכם אדם אמין ומנעולן מוסמך אשר אתם תוכלו להסתמך עליו בשעה כזו שיגיע חיש מהר להציל אתכם מיום אבוד וחסר תועלת של רדיפה אחרי הזנב של עצמכם.

היה ואתם נמנים מהאנשים אשר שוכחים דברים כאשר אתם יוצאים מהבית וחוזרים אחורה כדי לאסוף אותם, מאבדים חפצים מפעם לפעם, שוכחים את משקפי השמש, הארנק, צרור המפתחות והמכשיר הנייד על מדפים ועל שולחנות קפה של אנשים אחרים, הגיע הזמן שתחברו לאיש מקצוע – מנעולן מוסמך אשר מספק שירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן ותוכלו להיות סמוכים ובטוחים שלא תישארו לעולם לבד כשתשכחו את צרור המפתחות שלכם במקום לא ידוע בעתיד. או לחילופין – שכפלו את הממפתח שלכם ותנו לחבר או שניים את השכפול, שמרו על צרור המפתחות במקום קבוע והקפידו על כך, ושימו מעט יותר לב – נכון לפעמים החיים אינטנסיביים ואין זמן לכלום, אפילו לא לשמור על דברי הערך שלנו, אבל כאשר מדובר בצרור המפתחות – שהוא המפתח לכל הדלתות בחיינו, תשומת הלב תחסוך לכם הרבה זמן יקר.

אנו בחברת מנעולן ברמת גן מספקים שירותי מנעולן מוסמך על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום וכמו כן שירותי מנעולן 24 שעות ברמת גן במקרי חירום בהם יש צורך בפריצה לרכב או לבית או בכל שירות אחר המצריך הגעה מיידית של מנעולן מוסמך.

דילוג לתוכן