החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן – איך עושים את זה נכון?

החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן

כבר תקופה די ארוכה שאתם חוזרים הביתה מהעבודה, מבילוי או סתם לאחר שקפצתם למכולת, מכניסים את המפתח אל חור המנעול ומרגישים שיש סיכוי שהפעם זה יקרה, הפעם המפתח לא יפתח לכם את הדלת, יתקע באופן סופי בתוך חור המנעול או גרוע מכך ישבר בפנים. קשיים בפתיחה ובנעילה של הדלת קיימים אצל אנשים רבים אשר לוקים בדחיינות כרונית ומעדיפים לחכות לכך שהמצב יהיה ממש גרוע –אין צורך לחכות! כל בעיה אשר מתעוררת אצלכם בבית בתחום של האבטחה צריכה להיפתר באופן מיידי! ככה פשוט! תארו לכם שמים מטפטפים לכם בבית השימוש, לאט לאט  – האם תתנו להם להמשיך לנזול או שתסגרו את הברז ותזמינו איש מקצוע? כמובן שלא תהססו ומיד תזמינו איש מקצוע שיתקן את הנזילה בכמה רגעים של עבודה מקצועית, אז מדוע לדחות תיקון של הדלת? חשוב להבין, רוב הסיכויים הוא שהתיקון לו אתם נזקקים הוא אינו משמעותי ואולי תצטרכו אך ורק לבצע החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן ותו לא.

כיצד אדע שאני צריך החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן?

החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן, כדאי לעשות מידי כמה שנים או חודשים בכל מקרה (זמן ההחלפה תלוי בטיב ובאיכות הצילינדר הקיים אצלכם). ישנם מקרים שלא צריכה להתקיים שום תקלה בכדי לדעת שהגיע הזמן להחליף ונפרט עליהם כאן:

  1. עוברים לדירה שכורה? החליפו צילינדר! כן, אנשים רבים חושבים שאין צורך לבצע החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן בעת מעבר דירה לדירה שאתם שוכרים, אחרים יאמרו לכם שאתם הולכים רחוק וסובלים ככל הנראה מפרנואידיות. עשו לעצמכם טובה – אל תתייחסו למה שאומרים – לכו ובצעו החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן ורצוי שתעשו זאת אך ורק על ידי איש מקצוע מנעולן ברמת גן אשר יספק לכם את כל המידע הנחוץ על סוגי הצילינדרים הקיימים שיוכלו לשרת אתכם נאמנה ויתאימו לצורכיכם. החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן בעת מעבר דירה תמנע מצבי פריצה שעלולים להתרחש בעיקר כאשר ישנו חשבון פתוח בין בעל הבית החדש שלכם לדייר האחרון שלו – אל תיקחו את הסיכון הזה ופשוט בצעו החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן כשאתם עוברים דירה.

  2. הצילינדר שלכם כבר ישן? החליפו אותו! נכון, אין צורך בהכרח להחליף כל צילינדר ישן, ישנם צילינדרים אשר אמורים להחזיק שנים רבות ואפילו לעתים חיים שלמים. יחד עם זאת החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן מומלץ לבצע מידי כמה שנים: בין שנה לשנתיים כאשר מדובר בביצוע של החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן מהסוג הפשוט יותר או כל עשר שנים בערך, כאשר מדובר בסוג צילינדר איכותי יותר. כמובן שלא תמיד יהיה צורך בכך, אך אם אתם רוצים להקפיד ולשמור באופן ודאי על ביטחונכם בבית – גם כאשר יש ברשותכם צילינדר שאמור להחזיק חיים שלמים, אל תחכו לכך שישבוק חיים – החליפו אותו מידי 10 עד 12 שנים.

  3. מקרה שלישי ואחרון שנציין במאמר זה, אשר אינו מחייב תקלה כלשהי בצילינדר בכדי לבצע החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן הוא כאשר יש ברשותכם צילינדר מאוד מאוד פשוט – יש להבין, צילינדר פשוט לא באמת תורם בשמירה עליכם מפני פריצות, נהפוך הוא – פורץ אשר נתקל בצילינדר פשוט מאוד יעדיף לפרוץ לבית שלכם יותר מאשר במצב בו הוא היה רואה דלת של בית פתוחה לרווחה – כן! עד כדי כך. כאשר הצילינדר שלכם פשוט מידי, הוא ממש קורא לגנב. עבור פורץ, כל כך פשוט לפרוץ לבית עם צילינדר מהסוג הכי פשוט שהם פשוט לא יהססו כאשר יראו את הדלת שלכם מולם. יש לכם צילינדר פשוט מאוד? שדרגו! בצעו החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן לצילינדר איכותי יותר – אם לא ברמה הגבוהה ביותר של מנעול צילינדר לפחות לכו על הרמה השנייה – זה לא שלפורץ יהיה הרבה יותר קשה לפרוץ אליכם אך הדלת שלכם לא תקרא לו לבוא אליה.

מלבד המקרים הללו, כמובן שחשוב לשים לב כאשר מתעוררת בעיה כלשהי בזמן שאתם מנסים לנעול או לפתוח את הדלת. אחת הבעיות הנפוצות היא מצב כמו שתיארנו בתחילת המאמר הזה שהמפתח לא נכנס בקלות אל חור המנעול, ואם כבר נכנס לא מסתובב בקלות, ואם כבר מסתובב, מסרב לצאת החוצה. במקרים כאלו כדי להזמין באופן מיידי מנעולן ברמת גן אשר יבצע בדיקה יסודית ויציע פתרונות הולמים לבעיה, ברוב המקרים הבעיה היא בצילינדר ויש הכרח בביצוע של החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן.

איך בוחרים מנעול צילינדר נכון?

בחירת צילינדר שייחשב לצילינדר הנכון עבור הדלת של הבית שלכם או אפילו עבור דלת אחרת שאתם מעוניינים לאבטח, חשוב לעשות בהתייעצות עם מנעולן ברמת גן – איש מקצוע מנוסה אשר מבין בסוגי מנעולים שונים ובסוגי הצילינדרים הקיימים בשוק ויתאים עבורכם את הצילינדר הטוב ביותר עבורכם – הן מבחינת איכות והן מבחינת מחיר מול תועלת. בעת החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן, לא תמיד יש צורך בהתקנה של המנעול החזק ביותר שיצא לשוק, לעתים יש צורך בשדרוג ממש קל של המנעול הקיים. החלפת צילינדר רב בריח ברמת גן איננה הכרחית תמיד ולעתים מנעולן ברמת גן אשר מתמחה בתיקון של צילינדרים יוכל בכמה רגעים לתקן צילינדר שחוק שחשבתם שאבד עליו הקלח.

אם כן נחזור על מספר נקודות חשובות לסיכום המאמר:

  • הצילינדר הוא ללא ספק אחד הפריטים החשובים שיש לכם בבית – הוא זה ששומר על הבית מפני פריצה והוא זה ששומר על דברי הערך שלכם בתוך הבית.
  • בעת מעבר דירה ובמיוחד אשר מדובר במעבר לבית או לדירה אשר התגוררו בה אנשים אחרים לפניכם, החליפו צילינדר! החלפת צילינדר יכולה לעלות כמה מאות שקלים אבל לא יותר מכך, פריצה לבית יכולה להשפיע על חייכם לטווח ארוך הן מבחינה כלכלית והן מבחינת עוגמת נפש וטראומה.
  • אם אתם מתקלים בבעיה כלשהי אשר מקשה עליכם על פתיחה וסגירה של הדלת, ככל הנראה מדובר בצילינדר שלכם – הזמינו איש מקצוע ואל תנסו להיות חכמים גדולים ולפתור את הבעיות בעצמכם. תזוזה אחת לא במקום עלול להשאיר אתכם עם חצי מפתח ביד מחכים לחילוץ.
  • ההבדל בין צילינדר מהסוג הפשוט ביותר לצילינדר מהסוג המעט יותר משודרג מבחינה כלכלית אינו גדול – השקיעו את השקלים הללו. פורץ אשר רואה דלת עם צילינדר שמאוד פשוט לפרוץ אותו לא יחשוב פעמיים ומיד יבצע פריצה.
  • התייעצו עם מנעולן ברמת גן אשר מוסמך להעניק שירות ויוכל להמליץ לכם על הצילינדר הטוב והנכון ביותר לצורכיכם. זכרו – לא כל יום אתם קונים צילינדר לדלת של הבית, השקעה של מעט מחשבה, התייעצות והעמקה בנושא תיתן לכם הרבה שקט נפשי.
דילוג לתוכן