טפט צבע ומה שביניהם – דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן – איך עושים את זה?

דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן

דלת הכניסה לבית, ללא שום צל של ספק היא אחד הרהיטים הכי יציבים בבית שלנו. נסו להיזכר רגע, מתי בפעם האחרונה החלפתם את דלת הבית שלכם? מתי מישהו שאתם מכירים עשה זאת? האם בכלל חשבתם לעשות זאת? כמובן שפעמים רבות אנו לא חושבים על החלפה של דלת הבית אפילו אם היא כבר מזמן נמאסה עלינו מבחינת המראה העיצובי שלה, כי מדובר או באלפי שקלים או בעשרות אלפי שקלים שלרוב נעדיף לחכות איתם להשקיע אותם בסלון חדש, במטבח חדש בטלוויזיה חכמה וענקית וחדשה, או במזרן איכותי שיהפוך את לילותינו למשולמים. אבל דלת הכניסה מה איתה? תמיד נזנחת לטובת רהיטים ושיפוצים אחרים, לעולם אינה לוקחת את המקום הראשון בסדר העדיפויות שלנו, ואפילו לא את המקום השני או השלישי. זה לא מוכרח להיות כך. במאמר זה של מנעולן ברמת גן נמנה בפניכם מספר אפשרויות לשפר את המראה של דלת הכניסה שלכם ולהפוך גם דלתות די פשוטות למרשימות ומעוצבות – דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן, אינן חייבות להגיע מעוצבות מהמפעל, ניתן היום להפוך גם דלתות רב בריח פשוטות למשהו אחר והן יהיו דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן שישרגו את המראה של הבית שלכם. חברת מנעולן ברמת גן תשמח לספק ייעוץ בכל נושא של דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן גם בשיחת טלפון.

כל הדרכים להפוך דלת פלדה רגילה לדלת מעוצבת

  1. צביעה – אחת הדרכים הפשוטות ביותר לחדש דלת כניסה, היא על ידי צביעה שלה. שימו לב, דלתות רב בריח בנויות לכך שיצבעו אותן ואף מוכנות לכך, לעומת זאת דלתות מעץ הרבה יותר קשה לצבוע וזה דורש הכנה מראש. בכל מקרה דרך נהדרת לשדרג את המראה של הדלת של הבית ולהפוך את המראה שלה למראה של דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן זה על ידי צביעה שלה. חשוב לצבוע בצבע איכותי שמתאים לפלדה וכמו כן לצבוע באופן מקצועי כזה שיצור מראה אחיד וטבעי. כמובן שיש שיעדיפו צביעה קצת פחות אחידה המשלבת טקסטורות שונות יוצרת מראה מעוצב ומיוחד.
  2. הוספת זכוכית – אחת הדרכים להפוך דלת לבעלת מראה יוקרתי יותר ולהכניס אותה לקטגוריה של דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן היא על ידי הכנסת אלמנטים של זכוכית או לדלת עצמה או לחילופין בקיר שלצד הדלת. דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן, כוללות פעמים רבות מקטע של זכוכית שלם באמצע. כמובן שזכוכית שהיא ממש חלק מהדלת תהיה חלבית ולא תאפשר לראות את מי שנמצא בתוך הבית.
  3. ציפוי­ דלתות ברמת גן – אחת הדרכים היותר נפוצות כיום לשדרג מראה של דלתות כניסה ולהפוך אותן לדלתות כניסה מעוצבות, היא ציפוי של הדלת. כיום ישנו מגוון רחב מאוד של סוגי ציפוי עבור דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן, כאשר הדרך הנפוצה ביותר, היא הדבקת טפט. לרוב הטפט יהיה מחומר הנקרא PVC אך כיום בשוק של דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן, ובפרט כאשר מדובר בתחום של ציפוי דלתות ברמת גן ניתן למצוא סוגים רבים של טפטים לדלתות שמשנים את מראה הדלת לחלוטין ונראים מצוין.
  4. הוספת טקטס – יתכן וזה ישמע מוזר, אך הוספת טקסט כלשהו לחזית של הדלת או לחלק ממנו, יוצר מראה מאוד מיוחד. כמובן שגם כאשר מחליטים ללכת על קו עיצובי המסתכם אך ורק בהכנסת טקסט, יש לעשות זאת בטוב טעם ועם הרבה רגישות והבנה באסתטיקה. כיום, ניתן למצוא דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן עם כיתוב או טקסטים מאוד פשוטים כמו "שפע" "אהבה" וכדומה או אפילו טקסטים ארוכים יותר שהם חלקי שירים שאתם אוהבים או מרגישים שמחברים אתכם אל הבית והמשפחה.
  5. החלפת אביזרי פירזול – לעתים שינוי מאוד קטן יכול לשנות את כל מראה הדלת, אחת הדרכים ליצור מראה נקי וחדש יותר לדלת הכניסה הוא על ידי החלפת הידית בידית מהודרת יותר, החלפת העינית או אפילו החלפה של מנגנון הנעילה יכול ליצור דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן בקלות וללא השקעה רבה מידי.

האם יש אנשי מקצוע מיוחדים אשר עוסקים בעיצוב דלתות?

כמובן שיש! זה הרי ידוע שהיום בכל תחום עבודה ישנם אנשים המתמחים בנישה כזו או אחרת. חשוב מאוד לבצע עבודות של שינוי או שדרוג דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן אך ורק על ידי מנעולן ברמת גן אשר מתמחה בתחום האסתטי. חשוב לציין – לא כל מנעולן ברמת גן מתעסק בתחום של ציפוי דלתות או עיצב דלת מחדש, יחד עם זאת בהחלט מנעולן ברמת גן הוא אדם שניתן להתייעץ איתו וגם אם אינו עוסק בתחום של ציפוי דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן, הוא בוודאי יוכל להפנות אתכם אל איש המקצוע המתאים לכם ביותר ואותו אתם מחפשים.

בין אם בחרתם להחליף את דלת הכניסה אל ביתכם בין אם בחרתם לחדש את הדלת הקיימת, מוטב כי תבחנו מספר אפשרויות שונות ותייעצו עם איש מקצוע אשר יוכל לספק לכם את כל המידע החשוב – מה כדאי לעשות, כיצד תיראה התוצאה ומה העלויות. את כל הפרטים הללו לגבי דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן, תוכלו לקבל ממנעולן מוסמך או מתקין דלתות ברמת גן. חברת מנעולן ברמת גן, תשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא של דלתות כניסה מעוצבות ברמת גן ולכוון אתכם אל הפתרונות האידיאלים עבורכם ושיענו על צורכיכם.

דילוג לתוכן