קידוד מפתח לרכב ברמת גן

קידוד מפתח לרכב ברמת גן מנעולן ברמת גן פורץ מנעולים זול אמין ומקצועי

בעולם הרכב חלה התפתחות רבה לא רק במנועים אלא גם במערכות ההתנעה וההפעלה של הרכב ולרבות במערכות האזעקות כמובן ובמערכות ההצתה. יחד עם כל החידושים נוצרו מגוון אפשרויות פתיחה לרכב כולל מפתחות אלקטרוניים המניעים את הרכב עוד בטרם כניסה אליו למשל, כך אתם יכולים להתניע את הרכב ולמזג אותו בימים חמים לפני כניסה לאוטו.

שוק המפתחות עבר ממפתחות ברזל פשוטים ועד למפתחות חכמים עם שבב בתוכם כאשר כיום יש בשוק את כל סוגי המפתחות בהתאם שנת הייצור של הרכב שלכם.

הנה 4 סוגי המפתחות הקיימים כיום בעולם הרכב

קידוד מפתח לרכב היא המילה האחרונה בתחום אך לפני כן היו מפתחות פשוטים יותר.

  • מפתח  ברזל – המפתח הישן והטוב ששלט בתחום עד סוף המאה ולא הצריך שום דבר פרט להתאמה מלאה למנגנון ההתנעה או הסוויץ'. השכפול במקרים אלה היה מכני וקל לביצוע וללא צורך בקוד או אישור כלשהו מאף גורם.
  • מפתח בעל קוד – קידוד מפתח לרכב היה השלב הבא והמתקדם ביותר כאשר במפתחות אלה יש כבר צ'יפ אשר קשור למערכת האמובילייזר או מחשב הרכב ועל ידי סיגנל אשר נקלט באמצעות אנטנה מיוחדת הנמצאת בתוך הסוויץ' ניתן להתניע את הרכב. קידוד מפתח לרכב במקרים אלה חייב להיעשות לאחר ניסיון פריצה לרכב אצל מנעולן או פורץ רכבים ברמת גן מוסמך, בעל אישור לכך וניסיון. צריכים מנעולן מקצועי עבור קידוד מפתח לרכב ברמת גן? חייגו עכשיו המנעולן ברמת גן וקבלו ייעוץ מקצועי בנוגע לקידוד מפתח לרכב ברמת גן.
  • מפתח עם שלט – מפתח יותר מורכב שכולל שלט וכאשר הוא מתקלקל או נפרץ צריך להחליף את הרכיבים המתאימים ולשחזר את הקוד על מנת שיפעל ויפעיל את מנגנון פתיחת וסגירת הרכב כמו שצריך, לשכפל את הצ'יפ ולקדד את השלט.
  • מפתח חכם – מפתח השולט בפתיחת הרכב ובהתנעתו מרחוק וכמובן בהפעלת ונטרול האזעקה. מפתח חכם הוא הפתרון הטוב ביותר והנוח ביותר לרכב אך כאשר הרכב נפרץ, כאשר המפתח נאבד או נגנב יש צורך באיפוס המערכת ויצירת קוד חדש לשבב הנמצא בתוכו והתאמתו לרכב. רק בעל מקצועי מנוסה יכול לבצע פעולה זאת ללא סיבוכים.

קידוד שלט לרכב וקידוד מפתח לרכב ברמת גן

צריכים פורץ רכבים באזור רמת גן? זקוקים לקידוד מפתח לרכב ברמת גן? פנו עוד היום להמנעולן ברמת גן ותקבלו שירות מהיר במחיר נוח לכל מקרה של צורך בפריצת רכב, החלפת מנעול, שכפול מפתח וכדומה. בנוסף לשירות קידוד מפתח לרכב תוכלו ליהנות מכל שירותי הפריצה לרכבים מכל סוג ומכל סיבה. פנו עוד היום להמנעולן ברמת גן ותקבלו הצעת מחיר משתלמת לפריצת רכב, תיקון סוויץ' לרכב ועוד.

לשירותכם מנעולן רכב מומחה בשירות קידוד שלט לרכב, קידוד מפתח לרכב ברמת גן והסביבה. לכל פעולת פריצה פשוטה או מורכבת שיש לבצע ברכב שנתקע בכל מקום באזור רמת גן והסביבה תפנו אלינו.

התקשרו עוד היום לביצוע קידוד מפתח לרכב על הצד הטוב ביותר בצורה מקצועית ונקייה ובמחיר משתלם כולל אחריות. הגעה מהירה לשטח 24 שעות ביממה עם הציוד החדיש ביותר וטיפול מהיר בבעיה במינימום נזק לרכב.

עוד שירותים של המנעולן ברמת גן: שירותי פריצה לבתים כולל החלפת מנעולים וצילינדרים מכל סוג כולל עבור דלת פלדת. ניסיון מוכח בטיפול בכל סוגי התקלות בבית וברכב במחירים נוחים והגעה מהירה למקום. חייגו עכשיו! בהצלחה.

דילוג לתוכן